Serviciul este destinat atat persoanelor fizice, cat si persoanelor juridice, putand fi implementat in orice tip de locatie: locuinte, spatii birouri, magazine, depozite, etc.
Serviciile de monitorizare si interventie pot fi oferite atat celor care au deja instalat un sistem de alarma, prin conectarea acestuia in dispeceratul NGGS, cat si celor care nu au un astfel de sistem. Pentru instalarea sistemului, clientii pot alege varianta optima accesand www.nggs.ro
NGGS acopera cu puncte de lucru urmatoarele orase: Suceava, Gura Humorului, Campulung Moldovenesc, Vatra Dornei, Radauti, Falticeni cat si zonele limitrofe ale acestora.
Beneficii:
Obiectivul este protejat 24/24, 365 de zile pe an;
Dispecerat non-stop pentru urgente de securitate;
Posibilitatea testarii de catre beneficiar a sistemului de alarma (test de comunicatie prin telefon);
Informari rapide despre situatia sistemului prin serviciul sms;
Informarea telefonica a beneficiarului despre situatia obiectivului in urma receptionarii unei alarme, cand acesta nu se afla in locatie;
Posibilitatea emiterii rapoartelor de evenimente / obiectiv;
Echipa tehnica disponibila non-stop pentru remedierea sistemului in situatii de urgenta;
Confort si intimitate – obiectivul este protejat permanent fara a fi dependenti de prezenta in locatie a unui agent de securitate;
Costuri mult reduse in raport cu efectul obtinut;
Avantaje:
Mobilitate – NGGS dispune de un parc auto in permanenta dezvoltat, format din Auto 4×4 – confera avantajul de a interveni in orice zona si in orice conditii meteo (zapezi mari, inundatii, etc.);
Acoperire – De-a lungul timpului, am dimensionat dispozitivul de interventie in raport cu numarul de obiective monitorizate si marimea orasului
Dispecerat – NGGS dispune de cel mai performant mecanism existent in domeniu:
un dispecerat de monitorizare de ultima generatie, customizat pe baza experientei, asigurat de 2 specialisti pe tura, capabil sa analizeze si sa proceseze imediat semnalele primite de la toate obiectivele monitorizate, 24/24, 365 de zile pe an.
Timp de reactie – Datorita intregii infrastructuri evidentiate mai sus si a tehnologiei implementate in dispecerat, NGGS reuseste in prezent sa realizeze un timp mediu de reactie, de doar 3 minute/interventie.
Eficienta – Pregatirea continua a agentilor de interventie din punct de vedere tehnico-tactic, cat si dotarea de care beneficiaza, contribuie la solutionarea eficienta a situatiilor aparute la obiectivul monitorizat maximizand activitatea de interventie prin viteza mare de reactie, eficacitatea in prinderea si imobilizarea persoanelor suspecte, agresive, periculoase, etc.
Cum se realizeaza:
Monitorizarea reprezinta preluarea permanenta a semnalelor transmise de sistemele locale de alarma catre dispecerat si gestionarea acestora in functie de tipul evenimentului transmis. Dispecerii interpreteaza fiecare semnal primit de la sistemele de alarma si alerteaza echipajele mobile de interventie pentru deplasarea imediata la obiectiv.
Interventia rapida reprezinta deplasarea echipajelor de interventie in cel mai scurt timp, in caz de alarma, la obiectivele monitorizate. In urma primirii informatiei de efractie sau panica vor fi alertate cele mai apropiate 1-2 echipaje in cazul efractiei si in cazul actionarii butonului de panica (in functie de semnalele primite in dispecerat pot fi trimise mai mult de 2 echipaje in anumite situatii).
☎️ Tel. 0756500679 📫 contact@nggs.ro